KISSAN JA PERHEEN BORRELIOOSI

Borrelioosiin sairastuneiden henkilökohtaisia kokemuksia taudista ja sen hoidosta.

Valvojat: Borrelioosiyhdistys, Bb, Jatta1001

Vastaa Viestiin
Bb

KISSAN JA PERHEEN BORRELIOOSI

Viesti Kirjoittaja Bb » La Tammi 31, 2009 14:44

"Rife-hoito on todellakin antanut minulle elämäni takaisin. En myy laitteita enkä tunne tekniikkaa kovin hyvin, mutta useat insinöörit ovat kertoneet minulle, että frekvenssit saavat esineet värähtelemään ja hajoamaan esim. sillat. Olin epätoivoinen sen jälkeen kun lääkärit pystyivät ainoastaan kertomaan elimistössäni olevat viat mutta eivät parantamaan niitä. Placebo-vaikutus tuli mieleeni sen jälkeen kun olotilani alkoi ensimmäistä kertaa parantua.

Annoin Rife-hoitoa kissalleni, joka oli sairastunut borrelioosiin syötyään metsähiiren. Kissa sairastui vakavasti; halvauskohtauksia, se ei kyennyt liikuttamaan jalkojaan ajoittain, ei hyppäämään sohvalle, sydänongelmia jne. Eläinlääkärit eivät antaneet mitään toivoa paranemisesta. Kissa sai elämänsä takaisin aloitettuamme Rife-hoidot. Annoimme sille hoitoa vuoden ajan ja nyt se leikki ja hyppii aivan kuten nuorena. Koko aikana emme antaneet sille mitään muuta hoitoa joten paranemiseen ei vaikuttanut mikään muu kuin Rife.

Tästä kokemuksesta sain uutta voimaa jatkaa omaa hoitoani ja nyt on kulunut 2 vuotta hoitojeni aloittamisesta. Olen lähes terve (90 %), mutta jatkan vielä hoitojen ottamista. En tiedä parantaako Rife-laite syöpää, mutta sen tiedän, että se tehoaa borrelioosiin. Se on tehonnut minulle, miehelleni ja 25-vuotiaalle tyttärelleni."

"..Yes, Rife machines have definitely given me my life back again - and I don't sell them! No, I am not technical, but several engineers have told me resonate frequencies DO vibrate things- and have even taken down a bridge before. Yes, I was desperate, after doctors could only document my physical problems - but not cure them. Yes, when I was first getting better using Rife technology, I wondered about the 'placebo effect', just as you do.

But I was rifing my cat - whom had Lyme disease from eating mice in our woods. He was dizzy, could no longer jump up onto the sofa, was experiencing mini-strokes occasionally, in which he could not use his back legs for several days and then would get better gradually, and he lay around all the time. The vets gave him no hope and documented heart problems as well. He got his life back again over a year of rifing him and started playing like a kitten again - jumping in the air, and onto the sofa like he was two years old, instead of 11 years old. It cured him! And he could NOT have been experiencing the 'placebo' effect! (We were treating him ONLY with Rife machines, and nothing else - no medicines, vitamins, nothing but Rife, so no other variables were present.)

That convinced me to keep trying to cure myself with it - and two years later - I am 90% cured! I am continuing to Rife to finish this nasty disease off once and for all. As far as other diseases or cancer is concerned - I have no experience or knowledge of Rife's effectiveness on them. But I KNOW it works on Lyme disease - as it works for me, my 25 yr old daughter, my husband and my cat!"

Vastaa Viestiin