RIFE-HOITO

Borrelioosiin sairastuneiden henkilökohtaisia kokemuksia taudista ja sen hoidosta.

Valvojat: Borrelioosiyhdistys, Bb, Jatta1001

Vastaa Viestiin
Bb

RIFE-HOITO

Viesti Kirjoittaja Bb » Pe Tammi 30, 2009 15:33

Minulla, miehelläni ja 25-vuotiaalla tyttärellämme on borrelioosi. Borrelioosiin sairastuminen on vienyt minulta koko elämäni. Käytin aikanaan antibiootteja puolentoista vuoden ajan. Niistä oli apua, mutta ne eivät parantaneet minua.

Nyt olen hoitanut itseäni noin kahden vuoden ajan kahdella Rife-laittella; Emem ja GB 4000. Nähtyään hitaan mutta koko ajan parempaan suuntaan etenevän terveydentilani koko perheeni uskoo nyt laitteiden tehoon.

Mieheni on alkanut käyttää laitteita sen jälkeen kun hän huomasi minun tulevan niiden avulla parempaan kuntoon. Hän on saanut Emem-laitteella huomattavan nopeasti tuloksia. Miehelläni on ollut jatkuva ihomuutos viimeisen kahden vuoden ajan. Kaksi päivää Rife-hoidon jälkeen hän soitti töistä ja kertoi innoissaan ihomuutoksen hävinneen. Hän toisteli kerran toisensa jälkeen hämmästyneenä koneen sittenkin toimivan ja ettei voi uskoa ihomuutoksen todellakin kadonneen. Nyt myös tyttäremme haluaa ostaa itselleen Rife-laitteen.

Ilman epäilystäkään Rife-laitteet auttavat, mutta paraneminen on hidasta. Käytän laitetta 1 - 2 kertaa viikossa säännöllisesti. Laitteen käyttöä ei tule lopettaa vaikka välillä tuntuisikin siltä, että voi jo riittävän hyvin. Minä tein niin ja muutamien viikkojen jälkeen oireet pahenivat uudelleen. GB 4000 -laitteen valmistaja kertoi, että hoitoa on jatkettava vähintään puoli vuotta sen jälkeen, kun oireet ovat hävinneet.

Jatkan siis hoitoja vaikka koenkin sen vaikeaksi, koska tunnen oloni hyväksi. Rife-hoito on ollut kohdallani todellinen ihme. Olen ollut erittäin sairaana vuodesta 1993; kovia kipuja, ostokset olen tehnyt pyörätuolilla, autossani on invalidi-tarra jne.

Suosittelen jokaista lukemaan B. Rosnerin kirjan "Lyme and Rife" yhä uudelleen ja uudelleen, erityisesti silloin, kun ihmettelet onko hoidosta sittenkään mitään hyötyä. Kirja neuvoo miten vaihdella frekvenssejä jne. Kirjaan ylös kaiken. Näin tiedän mitä frekvenssejä olen käyttänyt ja milloin olen saanut herx-reaktioita. Ohjeeni muille käyttäjille: "Olkaa pitkäjänteisiä, hoito tehoaa, mutta laitteen käytössä on oltava itsekuria ja kärsivällisyyttä. Minä olin erittäin sairas eikä minulla ollut muita vaihtoehtoja, joten minulla oli aikaa toteuttaa hoitoja. Mieheni ja lapseni eivät ole olleet yhtä sairaita, joten heillä on ollut vaikeuksia toteuttaa hoitoja.

http://lymecommunity.com/forums/ubbthre ... /1#Post211

My husband and I have Lyme and now my 25 yr old has tested positive as well. (We lived in the woods and heated with wood for years in Northern IL (where I was bit and got the initial bulls-eye rash and we vacationed every summer in Northern Wisc).

I have been using an EMEM plasma tube (Tracy) for 2 1/2 years and a GB4000 ( for 2 years). My husband has started using them, as he has seen me get well - and be able to "fire" our LLMD a month ago - and he as had amazing overnight success with skin rashes (using the plasma adiant EMEM). (Two days after his 2-yr-old eczema had been rifed - he kept calling me from work, saying "I can't believe its gone - I can't believe its gone - that thing really works!) My whole family is convinced now - watching my slow but very real progress out of this terrible disease. Lyme had completely stolen my life and 1 1/2 yr of antibiotics had helped but not cured me.

Now my daughter wants to buy a Rife. Yes, it works - most definitely. But it is a slow and persistent climb and I needed to use it at least once a week
to continue to see progress - and most weeks I used it twice. Also, don't quit using it once you think you are completely "cured" - as I did - several weeks later, my health deteriorated dramatically - and I felt I had slid down and had to work my way out again. The GB4000's programmer said this is typical - people must Rife at least 6 months AFTER all symptoms have gone away - to insure they don't come back. So that is what I am doing now - but I find it is hard to do - to be self-disciplined - when I feel fine! To me, Rife is an absolute miracle machine! I have had Lyme since at least 1993 and had been very sick, in a lot of pain, and 'wheelchair in stores/handicapped tag in car' oriented since year 2001.

Get Brian Rosner's book _Lyme and Rife_ - read and reread it - especially when you feel discouraged and wonder "if this thing really works". The book gives great suggestions - like varying the way you Rife - the frequencies you Rife with - etc. I have 466, 467, 468 on the GB4000 - but also have 125, Bartonella, and have custom programmed 909, 910, 912,. 913 and 914 that we use as well. We custom programmed these with other Lyme frequencies we have found - as well as with Babesia, Erhlichia, Rickettsia, "Pete's Tried-and-True Lyme numbers", and one autochannel programmed just slightly off of regular Lyme numbers. I use "sweeps" as well. Brian's book thinks it is important to keep the borrelia Lyme bacteria guessing - by varying HOW you Rife it - so I vary the order of these autochannels all the time - and sometimes I run sweep numbers. I write EVERYTHING down - in a little notebook I keep by the machine - so I know what I did last time - and if I had a herx reaction to it. Hang in there - it works but it takes a self-disciplined, patient person to use it well. I was so sick - I had no other choice - so I had lots of time - but my husband and daughter aren't as sick - so they are having trouble trouble fitting Rifing into their busy schedule.

Vastaa Viestiin