Bioresonanssi paljasti

Valvojat: Borrelioosiyhdistys, Bb, Jatta1001

Vastaa Viestiin
natanen

Bioresonanssi paljasti

Viesti Kirjoittaja natanen » Ma Joulu 21, 2009 19:42

Heipä vaan!

Kävin mielenkiinnosta bioresonanssiterapeutin vastaanotolla podettuani kaikenlaista borrelioosiin "sopivaa" keväästä lähtien. En paljon kertoillut oireistani, enkä mitään borrelioosiepäilyistä, ennen kuin hän teki mittauksiansa. Elimistöstäni löytyi kaikenlaista, osan tiesinkin, osa oli uusia asioita. Sitten koitti hetki, jota kuvaillaan sanoen "kylmät väreet kulkivat selkäpiissäni". Terapeutti kysyi: "Onkohan sinua punkki purrut, kun löytyy borreliabakteeri?" Kerroin sitten silmälääkärin puheeksi ottamasta borrelioosista sekä moninaisista yrityksistäni saada se borrelian pirulainen näkymään jossain "virallisissa" tutkimuksissa.

Bioresonanssinkin keinoilla borrelia on kuulemma hankala häädettävä. Voi käydä niinkin, että bakteeri saadaan poistettua, mutta oireet jäävät. Päädyttiin sitten siihen, ettei nyt yritetäkään häätää sitä, ennen kuin koululääketieteen puolella on kuljettu tie loppuun.

Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta? Nyt olisi äärettömän hienoa löytää lääkäri, joka tunnustaisi tämän bioresonanssiterapian päteväksi tutkimusmuodoksi. Bioresonanssi kun kuuluu olevan lääkäreille yhtä tuntematon asia kuin borrelioosikin, joten mahdollisuudet ovat huonot.

Ensi maanantaina mulla on selkäydinpunktio. Ei kuulemma ole kovin suuria mahdollisuuksia, että borrelioosi siinäkään paljastuisi. Mutta onpahan taas kerran jotain toivoa, jotain odotettavaa...

Mukavaa joulun aikaa kaikille!

elefantti

Viesti Kirjoittaja elefantti » Ma Joulu 21, 2009 20:08

HYVÄ, KUN ALOITIT TÄMÄN ASIAN KÄSITTELEMISEN. JÄSENISTÄMME OVAT USEAT KÄYNEET BIORESONANSSIHOIDOSSA MONESTAKIN SYYSTÄ. NYT TOIVONKIN, ETTÄ ERILAISIA KOKEMUKSIA TÄMÄN HOIDON VAIKUTUKSISTA SAATAISIIN KASATTUA. ELI PLEASE, KIRJOITTAKAA.

KYSYISIN SINULTA, MIKÄ OLI SYY, ETTÄ PÄÄDYITTE RATKAISUUN, ETTÄ ET MENE VIELÄ BIORESONANSSIHOITOON.
KYSYN TÄTÄ SIKSI, KOSKA SE LUONTAISHOIDON TOHTORI, JONKA LUONA OLEN ITSE TÄTÄ HOITOA SAANUT, ON EHDOTTOMASTI SITÄ MIELTÄ, ETTÄ HOITO PITÄISI ALOITTAA MAHDOLLISIMMAN PIAN.

JÄRKEVÄÄ OLISI MYÖS HOIDOLLA MILLÄ TAHANSA TUHOTA BAKTEEREITA NIIN PIAN JA NIIN PALJON KUIN MAHDOLLISTA.
TIEDÄT VARMAAN, MILLAINEN ELIMISTÖÖSI KOTIUTUNUT LOINEN BAKTEERI ON. BIORESONANSSIHOIDOLLE TUO BAKTEERI EI AINAKAAN HETI TULE RESISTENTIKSI. EIKÄ SE POISSULJE MUITA HOITOJA.

natanen

Viesti Kirjoittaja natanen » La Joulu 26, 2009 15:20

Hei!
Tämäpä kun on tällainen kimurantti tämä tilanne. Juuri siksi ei vielä yritetä häätää borreliabakteeria bioresonanssin keinoin, ettei se ehkä silläkään konstilla onnistu. Olisi jotenkin "varmempi" olo, jos sattuisi saamaan virallisen diagnoosin borreliabakteerin olemassa olosta. Käsittääkseni se ei välttämättä poistu koululääketieteen eikä bioresonanssin keinoin, mutta sitten voisi kokeilla molempia päällekkäin. Kaikkein epätoivottavin tilanne olisi se, että bakteeri saataisiin häädettyä, mutta oireet eivät helpottaisi. Ja sitten se "raadollinen" puoli asiassa on se, että esim. ystävämme KELA vaatii diagnoosin päivärahojen ja muiden vuoksi. Enpä oikein tiedä, mikä tässä tilanteessa olisi viisainta...

elefantti

Viesti Kirjoittaja elefantti » La Joulu 26, 2009 17:57

Pari asiaa jäi epäselväksi.
Oletko tällä hetkellä jonkin oireen-sairauden takia työkyvytön? Olet kai tietoinen, että borrelioosi-diagnoosilla on vaikea, miltei mahdoton, saada KELAn korvauksia.
Jos diagnoosi on jokin muu, niin varmasti tiedät, että borrelioosi-diagnoosia on melkein yhtä mahdoton saada johtuen siitä, että bakteeri ei "näy" testeissä. Ja jos diagnoosin saat, sitä vähätellään joka käänteessä.
Mitä sinä haluat?
Haluatko, että tuo "vieraasi" saa rauhassa lisääntyä ja valloittaa uusia terveitä elimiäsi?
Haluatko alkaa tuhota sitä keinolla millä hyvänsä?
Itseasiassa bioresonanssihoito ei nähtävästi saa spirokeettaa kätkeytymään. Niitä tuhotaan äkkiä koneen löytämillä taajuuksilla. Omia solujasi vahvistetaan.

Antibiootit päinvastoin saavat spirokeetat heti kätkeytymään. Ja tulemaan niille vastustuskykyisiksi.
Et nähtävästi ole saanut mitään hoitoa borrelioosiin. Epäilet sitä.

En tiedä, onko kukaan parantunut pysyvästi borrelioosista. Mutta tervehtymistä on tapahtunut työkuntoon saakka. Monia oireettomia tai vähäoireisia vuosia on myös luvassa.
On järjenvastaista ajatella, että oireita olisi elimistössämme ilman syytä. Vakavat tapaukset esim.halvaus jättää jälkiä, joita on vaikea saada kokonaan kuntoutuksellakaan häviämään. Mutta halvauskin on jonkinlaisen tukkeuman OIRE.
Suurin oireiden aiheuttaja on virus, bakteeri, loinen, mato, alkueläin, myrkytys ym.
Eli jos saisimme kaikki oireiden aiheuttajat hävitetyiksi, olisimme kutakuinkin terveitä.
Borrelia-bakteeri on erittäin vaikea hävittää tiettyjen asioiden vuoksi. Mutta jos sen saisi pois, meillä ei olisi tulehduksia, ei hermo ym. puutosta tai yhteysvaikeuksia tai sen aiheuttamia kasvaimia ym.
Toivottavasti saat jotakin selvyyttä, mitä yritän ajaa takaa vastauksellani.

natanen

Viesti Kirjoittaja natanen » Su Joulu 27, 2009 19:48

Kerrot viisaita ajatuksia. Olen ollut juhannuksesta lähtien sairaslomalla, koska tasapainoni on mennyt niin huonoksi, ettei kävely tahdo onnistua kuinkaan. Samasta syystä en pysty olemaan töissä, kun pitäisi pystyä sekä kävelemään että kantamaan tavaroita. Lisäksi on sitten kaikkea muuta, mm. näköhäiriöt, paineen tunne päässä, näkökentässä liikkuvat täplät, ankara väsymys, epätodellinen olo jne jne.
Mitä mieltä olet(te), kannattaako neurologille kertoa borrelioosin löytyneen bioresonanssimittauksessa? Olen kuullut, etteivät koululääketieteen lääkärit oikein hyväksy / arvosta tätä terapiaa.

elefantti

Viesti Kirjoittaja elefantti » Ma Joulu 28, 2009 21:56

Vastaan mielelläni viestiisi. Siksikin mielelläni, koska kaikki oireet ovat joskus koskettaneet minua. Ja monet muut.

Jos mietit asiaa neurologin kannalta. Hän ei varmaankaan tiedä mitään bioresonanssihoidosta eikä ainakaan usko sen vaikutuksiin. Saati että hän uskoisi sen ilmoittamaan diagnoosiin. Olen kertonut yhdelle luottolääkärilleni bioresonanssihoidosta (olen sairauteni aikana tavannut ehkä 30 lääkäriä). Tämä lääkäri on oikein mukava ja myötäilee pyytämiäni hoitoja, mutta bioresonanssihoitoon hän ei ota kantaa.
Eli ei kannata kertoa etukäteen diagnoosia. Oireista kannattaa kirjoittaa lista paperille ja käydä ne rauhallisesti läpi neurologin kanssa. Jokainen koulutettu neurologi tietää oireiden perusteella sinun sairastavan neuroborrelioosia. Eri asia on sitten se, miten he haluavat ottaa kantaa borrelioosiin.

Mutta älä anna periksi. Kerro halusi tietää sairautesi nimi. Kerro kaikki pään oireesi yksityiskohtaisesti. Hän kyllä kuuntelee. Tässä on sinun mahdollisuutesi. Oireesi viittaavat selvästi neuroborrelioosiiin. Pyydä ehdottomasti pään magneettikuvausta.

Lopuksi voit kertoa, että itse epäilet borrelioosia. Kerro toki, että olet ottanut siitä selvää netin välityksellä ja että kaikki oireesi sopivat borrelioosiin.

Onko tapauksessasi niin, että et tiedä punkki-kontaktista? Onko sinusta otettu vain 1 borrelioosi vasta-ainetesti?
Minun tapauksessani vasta 7:s testi osoittautui positiiviseksi.

elefantti

Viesti Kirjoittaja elefantti » Ti Joulu 29, 2009 10:02

Huomenta kaikille
Hyvin nukutun yön jälkeen aivotkin toimivat tietyllä kapasiteetilla.
Hyvä Natanen, toivotan sinulle tsemppiä neurologille mennessäsi. Jos haluat, kysy lopuksi neurologilta, tietääkö hän mitään bioresonanssihoidosta. Jos hän kysyy, miksi kysyt moista, vastaa, että juuri siellä paljastui tautisi. Jos hän ei tiedä mitään, parempi varmaan olla kertomatta mitään, en tiedä.

Kirjoitan kannustaakseni sinua positiiviseen mielentilaan. Vaikka tämä tauti on kauheimmista kauhein, ei sen tarvitse vaimentaa taistelumielialaamme. Parempi on etsiä kaikki keinot sen nitistämiseksi. Ainakin jäsen sivustoilla on kymmeniä keinoja sen saamiseksi ahtaalle. Ensimmäiseksi itse aloin noudattaa tiettyä, itse sovittelemaani ruokavaliota. Tarkoittaa ruoka-aineita, jotka neutraloivat elimistöäsi. Sain hyvät ohjeet jossakin vaiheessa nimenomaan bioresonanssihoitajalta. Lisäksi aloin syödä elimistöä puhdistavia kuureja. Luonnonantibiootit, vitamiinit, kivennäisaineet, hivenaineet...paljon voi itse alkaa tehdä. Ennen kaikkea POSiTIIVINEN MIELIALA.
Tosin päässäsi pyörivät spirokeetat yrittävät ehkä estää tuon viimeisen. ÄLÄ ANNA PERIKSI.

Vastaa Viestiin