BORRELIOOSIASIAA PÄIVI RÄSÄSEN (KD) BLOGISSA

Valvojat: Borrelioosiyhdistys, Bb, Jatta1001

Vastaa Viestiin
Bb

BORRELIOOSIASIAA PÄIVI RÄSÄSEN (KD) BLOGISSA

Viesti Kirjoittaja Bb » Su Helmi 15, 2009 21:13

Lähettäjä: daila2008 Lähetetty: 1.9.2008 23:25

Päivi Räsäsen blogi

Ensimmäinen syyskuuta

01.09.2008 15:31

"Syksy on alkanut ja sen mukana syysflunssa. Tähän koleaan aamuun heräsin kuumeisena ja nuhaisena. Flunssa kiusaa koko perhettämme ? yksi lapsistamme jäi petiin sitä potemaan. Minä selviydyin tien päälle sovittuihin menoihin ibuprofeenin turvin (jääköön kaupallinen lääkkeen nimi mainitsematta). Päättynyt kesä oli Ilmatieteen laitoksen mukaan tavanomaista viileämpi ja sateisempi. Minun osaltani se oli myös tavanomaista raihnaisempi. Sairastelin suurimman osan kesästä - itse asiassa aloin virkistyä vasta puolivälissä elokuuta. Alkuun pidin armotonta väsymystä, jäsensärkyjä ja kuumeista oloa vain tavanomaisena kevään työputken jälkioireistona. Lähes säännönmukaisesti olen nimittäin vajonnut vuodepotilaaksi niin kesä- kuin joululoman alettua. Mutta tällä kertaa vaivat jatkuivat sitkeänä. Monenlaisia tutkimuksia tehtiin selkäydinnestenäytteitä myöten ja osa vastauksista on vieläkin tulematta. Borrelioosivasta-aineiden kohonneisuus herätti myös epäilyn paljon puhutusta punkkitaudista. Olen kesäisestä taudistani kuta kuinkin selvinnyt ja tämän kertainen flunssa on toivon mukaan tilapäinen vaiva."
Viimeksi muokannut Bb, Ti Helmi 17, 2009 14:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Bb

Viesti Kirjoittaja Bb » Su Helmi 15, 2009 21:15

Lähettäjä: daila2008 Lähetetty: 1.9.2008 23:26

+ linkki Päivi Räsäsen blogisivustolle:

http://www.kristillisdemokraatit.fi/KD/ ... virasanen/
Viimeksi muokannut Bb, Ti Helmi 17, 2009 14:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Bb

Viesti Kirjoittaja Bb » Su Helmi 15, 2009 21:16

Lähettäjä: daila2008 Lähetetty: 16.9.2008 11:34

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1587948

Lehti: Päivi Räsänen ambulanssilla sairaalaan

ILTA-SANOMAT

Julkaistu 16.09.2008 07:55

Kristillisdemokraattien puheenjohtaja, kansanedustaja Päivi Räsänen kiidätettiin ambulanssilla sairaalaan maanantaiaamuna, kertoo Iltalehti.

- Ulvoin tuskaani aamulla, kun en päässyt sängystä ylös, kuvaili Räsänen, 48, äkillisesti iskenyttä mystistä kipukohtaustaan. IL:lle.

Räsänen on siviiliammatiltaan lääkäri.

Häneltä oli puutunut toinen raaja ja kipuja selässä. Räsäsen mies tilasi myöhemmin päivällä ambulanssin.

Räsänen kertoo sairastelleensa jo kesästä lähtien. Takana oli rankkatyötahtinen talvi ja kevät.

Räsänen on tutkittavana Riihimäen sairaalan kirurgisella osastolla. Hän on joutunut sairauslomalle ainakin viikon ajaksi.

Tämä voi johtaa siihen, ettei Räsänen ehkä pääse osallistumaan Yleisradion suureen kuntavaalitempaukseen torstaina Helsingissä.

http://www.turunsanomat.fi/viimeuutiset ... :0:#564875

Kristillisdemokraattien Räsänen sairauslomalle

Helsinki, STT

Julkaistu 16.9.2008 9:07:48

Kristillisdemokraattisen puolueen puheenjohtaja Päivi Räsänen on joutunut viikon sairauslomalle. Räsänen on tutkittavana Riihimäen sairaalan kirurgisella osastolla, kertoo Iltalehti.

Räsäsen sairaudesta ei ole vielä tehty diagnoosia, mutta sairastelu on alkanut jo juhannuksena. Lehden haastattelussa hän kertoo kärsivänsä kovista kivuista ja epäilevänsä itse borrelioosia tai iskiasta.

Puoluejohtaja torjuu epäilyt siitä, että hän olisi työuupunut.

- Kyllä täältä sängystä vielä noustaan vaalitaisteluun, Räsänen sanoo Iltalehdelle.

http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/K ... 5239465148
Päivi Räsänen sairauslomalle kovien kipujen takia

HELSINGIN SANOMAT

Julkaistu 16.9.2008 8:00

Kristillisdemokraattien puoluejohtaja Päivi Räsänen on joutunut sairauslomalle ainakin viikoksi, kertoo Iltalehti. Räsänen on tutkittavana Riihimäen sairaalan kirurgisella osastolla.

Räsänen kertoo, ettei hän päässyt maanantaina sängystä ylös kovien kipujen takia.

"Toinen raajani oli aivan puutunut ja kivut säteilivät myös selkään. Se oli sellaista viiltävää kipua. Eduskunnan työterveyslääkäri kirjoitti vahvat särkylääkkeet. Ne eivät auttaneet ja mieheni tilasi ambulanssin, jolla minut kiidätettiin ensiapuun."

"Lääkärinä itse epäilen iskiasta, mutta borrelioosivasta-aineiden kohonneisuus kesällä on herättänyt epäilyt myös punkinpuremasta. En ole saanut siitä diagnoosia. Tulehdusarvoni ovat myös olleet kohollaan", Räsänen sanoo Iltalehdessä.

http://www.suomenkuvalehti.fi/etusivu/u ... malle.aspx
Kristillisdemokraattien Räsänen sairauslomalle

SUOMEN KUVALEHTI

Julkaistu 16.9.2008 9:07:48

Kristillisdemokraattisen puolueen puheenjohtaja Päivi Räsänen on joutunut viikon sairauslomalle. Räsänen on tutkittavana Riihimäen sairaalan kirurgisella osastolla, kertoo Iltalehti.

Räsäsen sairaudesta ei ole vielä tehty diagnoosia, mutta sairastelu on alkanut jo juhannuksena. Lehden haastattelussa hän kertoo kärsivänsä kovista kivuista ja epäilevänsä itse borrelioosia tai iskiasta.

Puoluejohtaja torjuu epäilyt siitä, että hän olisi työuupunut.

- Kyllä täältä sängystä vielä noustaan vaalitaisteluun, Räsänen sanoo Iltalehdelle.

Vastaa Viestiin