HUOLISSANI

Valvojat: Borrelioosiyhdistys, Bb, Jatta1001, Bb, Jatta1001, Borrelioosiyhdistys, Jatta1001, Borrelioosiyhdistys, Bb, Jatta1001, Borrelioosiyhdistys, Bb

Vastaa Viestiin
Bb

HUOLISSANI

Viesti Kirjoittaja Bb » Su Helmi 15, 2009 13:18

Lähettäjä: 4812Kuunsirppi Lähetetty: 2.9.2007 20:35

Hei! Pikaisesti tarinani.
Vuonna 2002, minulla otdettin borrelioosi ja sekin sen tähden, koska minulle tuli kasvohermostonhalvaus. Luulen, että borrelioosibakteerit olivat passiivisessa tilassa monta vuotta ( jos se voi olla mahdollista ) sillä ainoa punkki mitä muistan niin löydettin niskasta ja silloin olin n. 8 vuotias, joten siitä on aikaa reilusti yli 14 vuotta.Eli hoitona minulla oli 2 viikkoa suonensisäisesti antibioottia ja 3 kuukautta suun kautta.
Huolenaiheeni koskeekin sitä, että onko ylipäätään mahdollista, että ne borrelioosibakteerit voisivat tarttua äidiltä sikiöön? Mietin vain, kun minulla on 2 lasta, että voiko sellaisen olla mahdollista?
Olen kysynyt lääkäreiltä ja he sanovat, että se ei olisi mahdollista, mutta jotenkin epäilen. Lapsilla en ole havainnut oireita...

Lähettäjä: lare61 Lähetetty: 3.9.2007 14:49

Hei kuunsirppi.tyttärelläni oli borrelioosi syntymästä lähtien joten tauti tarttuu äidistä sikiöön mutta ei 100% sesti koska poikani syntyi terveenä

Vastaa Viestiin