Borrelioosi on yleisin punkkien levittämä infektiosairaus Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa. Tautia tavataan lähes kaikkialta maailmasta ja kaikista ikäryhmistä. Borreliabakteeri siirtyy ihmisen elimistöön esimerkiksi punkinpureman kautta.
Valvojat: Jatta1001, Bb, Sailairina
Reija kirjoitti:Tervetuloa joukkoon!
Professori Valtonen sanoi minulle, että HLA-B27 positiiviset ihmiset, kuten sinä siis ja minä, omaavat taipumuksen reagoida kaikkeen selkärankareumaattisilla oireilla. Saan nimenomaan lonkka- ja selkäsärkyjä samoille alueille, joilla sr-reuma oireilee, oli sitten kyseessä borrelioosin tai esim homeiden aiheuttamat kivut. En tiedä puhkeaako se itse todistettava sr-reumakin ennen pitkää, jos ei näitä tulehduskipuja saada talttumaan.
Lääkärilistassa on jo aika monta sellaista lääkäriä lueteltu, jotka uskovat borrelioosin olemassaoloon ja toimivat sen mukaan. Antibioottien lisäksi useat saavat apua erilaisista luontaislääkkeistä ja ruokavaliostakin, mutta moni on joutunut myös lähtemään Saksaan hoitoon. Nyt vaan omien voimien mukaan opiskelemaan sivuston sisältöä, sillä taudin eri vaiheisiin ja ilmenemismuotoihin tuntuu tepsivän erilaiset hoidot. Ja suurinta osaa meistä on myös palloteltu fysiatri-neurologi-reumatologi-psykiatri-infektologi-reittiä, mutta periksi ei saa antaamulla se on vaatinut suorastaan annoksen puhdasta raivoa siitä, ettei ihmiselle voi tehdä näin! Lääkäri ei voi vaan kohauttaa harteita, kun potilas ei voi istua, kävellä, maata, nukkua, muistaa, lukea tai kirjoittaa...
Paluu BORRELIOOSIKOKEMUKSIA SUOMESTA
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa