DOXIMYCIN 150 MG?

Valvojat: Bb, Tiina, viltsu, Sailairina

DOXIMYCIN 150 MG?

ViestiKirjoittaja Bb » La Helmi 14, 2009 20:19

Lähettäjä: Mummi1405 Lähetetty: 4.7.2006 8:44

Olen nyt lopulta saanut ja syönyt sitä, yhden päivässä.
onko se riittävä ,vai pitäisikö tuplata. Vai tehdä välillä hyökkäyksiä. Kolme viikkoa on nyt mennyt. Yhteensä olisi kolme kuukautta. olen ollut aika kipeä. Ehkä nyt on tällä viikolla helpottanut.
Tekeekö se ensin suurimmat kivut ja olotilat.
Olotilat on muutenkin niin kausittaisia. Töissä olen nyt. Onneksi pääsee tauoilla huilaamaan.Jänteitä ja kallonpohjaa vetää, Neuro..???
Muuta antibioottia en ole syönyt, enkä saanut, kuin -95 neljäviikkoa, vaikka se oli jo nivelissä. Kymmeneksi vuodeksi se olevinaan haudattin.Jälkeen kun ajattelin, mahtuu siihenkin väliiin kaikennäköisiä lihas tulehduksia ja tasapainohäiriöitä,nykinöitä ym...
Tämänkin lääkkein sain ihan muualta kun "omalta " lääkäriltä.
Mitäs siitä B vitamiinistä sanotaan ja miksi .
Täynnä kysymyksiä tässä iässäkin.

Lähettäjä: lare61 Lähetetty: 5.7.2006 19:17

moi mummi,syö vähintään 300mg päivässä,helpotusta voi tulla kk päästä tai sit ei,olen nyt syönyt reilut 2kk ja nyt vasta alkaa olla piristymisen merkkejä,oireilu pahenee kuurin aikana.T.LARE

Lähettäjä: perch68 Lähetetty: 6.7.2006 11:44

Minä sain 3 vk:n rocephalin kuurin juuri ja sen jälkeen jatketaan doksilla 100 päivää. Annostus on 200 mg/päivä. Olo on nyt tämän tablettikuurin aikana ollut välillä todellakin huonompi kuin alussa. Tosin on ollut oikein hyviäkin päivi. Tuntuu, että kaikki oireet, joita on ollut vuosien saatossa käydään nyt läpi uudestaan. Ilmeisesti on niin, että kun minä koitan tappaa pöpöä antibiooteilla, niin se koittaa vastavuoroisesti listiä minut ja selvitä itse voittajaksi.

Lähettäjä: Mummi1405 Lähetetty: 6.7.2006 13:53

KIITOS LARE! Vähän muistelinkin niin, mitä vuosi aikaa kerroit.
Aloitin heti.Rasituksen jälkeen menee luihin asti.
Onkos sulla pitkiä taukoja "kuurien välillä" ja kuinka kauan otat?
Taas kysymyksiä.
Loma alkaa onneksi maanantaina.
T. Mummi

Lähettäjä: Mummi1405 Lähetetty: 6.7.2006 14:02

kiitos viestistä. Onko tuo rocephalin jotain kovempaa juttua ensin.
Aika samantapasia tuntemuksia.Tässä voi lohduttaa, on niitä muitakin, jotka kamppailee ollako vai ei.
t. Mummi

Lähettäjä: perch68 Lähetetty: 6.7.2006 16:19

Rocephalin on sitä suoneen annettavaa kefalosporiinia. Annos oli 2 g / päivä eli tuhtia oli tavara ja annostelukin. Tämä doksi tulee sitten jatkohoitona. Minulla yleiskunto on parantunut huomattavasti, mutta lihas - ja nivelkivut ja koko selkäranka on välillä kovin kipeä. Kivut kiertelee ympäri kroppaa eli vaihtavat paikkaa. Venytellä olen koittanut kovasti ja välillä buranaa ja voiteena laitettavaa särkylääkettä. Voiteesta taitaa olla oikeesti apua eikä tuu sivuvaikutuksia. Nähtäväksi jää, kuinka tämä 4 kk:n hoitokuuri tehoaa.

Lähettäjä: lare61 Lähetetty: 6.7.2006 17:47

Moi mummi,muistatko kun sanoin että teho hiipuu näistä doxseistakin,niin alkaa käydä,8 viikkoa ilman niin olen ihan romu ja toipuminen on todella vaikeaa.aion syödä nämä 125 päivää doxsia(kokeilin 450mg päivä välillä)sitten tetrasykliiniä 500mg kahdesti päivässä 100pv.ton rosephalin olen saanut 4vk 2gr päivä,hyöty oli hyvä mutta oireet pahenivat taas 8kk.päästä eli mistään ihme aineesta ei ole kyse ja sitä ei saa kuin sairaalasta,soititko silloin sille lääkerille jolle neuvoin,ei ainakaan antipiotit pääse loppumaan.kaikkea hyvää lomallesi.T.Lare

Lähettäjä: iippo Lähetetty: 6.7.2006 20:44

Minulla on Rocephalin ollut viimeinen oljenkorsi, eikä kummallakaan kerralla (3 vk v. 2004 ja 5 vk 2005/2006) jatkoksi määrätty tablettikuuria. Molemmissa oli kyllä pohjalla doxeja tai klaritromysiiniä.

Selkä on ollut kipeänä kuukausikaupalla ja sormet puutuvat. Käynyt kahdella eri fysioterapeutilla yli 30 kertaa. Sitten kävin yksityisesti fysiatrilla kun keskussairaalan neurolta tuli lähete takaisin. Fysiatri tyrkkäsi SI-nivelen paikoilleen ja olo petraantui jaloissa ja selässä radikaalisti. Ei poistanut sormien puutumista, minkä arvelen johtuvan niskoista (paukkuvat ja lukkiutuvat nikamat).

Varsinainen aihe oli kuitenkin muistuttaa ensi maanantaina TV2:lla klo 18:35 tulevasta norjalaisesta punkkidokumentista.

Lähettäjä: perch68 Lähetetty: 15.7.2006 10:44

Kuten aiemmassa viestissä kerroin sain 3 vk rocephalin kuurin ja nyt olen syönyt kohta 3 vk doksia 200 mg / päivä. Toissa päivänä niskat tuli niin kipeäksi, että päätä ei kärsinyt kääntää toiseen suuntaan lainkaan. Kipuvoiteella ja buranalla pystyy jotenkin toimintakykyisenä. Tänä aamunakin niskat on vielä ihan jumissa. Venetylly olen , ja rutina on kova ja lihakset krampissa. Minulla on muutaman kerran aiemminkin tämän sairauden aikana ollut näitä kovia niskajumeja, mutta tavallisesti ne ovat menneet ohi n. 3 päivässä. Nyt näyttää olevan sitkeämpää lajia. Onko muilla vastaavia kovia niskakipuja ? Entä onko ne pahentuneet antibioottihoidon aikana?

Lähettäjä: Mummi1405 Lähetetty: 15.7.2006 13:30

mulla oli kevättalvella niskat ihan jumissa. Nyt on ollut taas pitkän aikaa, kylläkin erilaista. pistää yht´äkkiä jänteistä, vaika en tekisi mitään. Sitä on koko kropan jänteissä.Mahtaako lääkkeistä olla ainakaan mulla. En silloin keväällä syönyt mitään muuta kuin ibusalia.
Bb

Paluu YLEISTÄ